Gemeente Oisterwijk laat weten tevreden te zijn over het regiovervoer. De kwaliteit scoort een 7; klachtafhandeling scoort een 5.
Een onderzoeksbureau onderzocht de tevredenheid van klanten over het Regiovervoer Midden-Brabant. 450 klanten vulden de vragenlijst in en gaven het vervoer een ruime voldoende. Regiovervoer is o.a. voor inwoners die door een ziekte of beperking geen gebruik kunnen maken van het openbaar vervoer. Reizigers beoordelen de kwaliteit van vraagafhankelijk vervoer met een 7,3 en het routevervoer met een 7,8. De hoogste scores in het routevervoer en vraagafhankelijk vervoer worden gegeven voor de chauffeurs met respectievelijk een 7,4 en een 8,2. Vooral de reistijd en de klantvriendelijkheid van de chauffeur, de netheid van het voertuig en het veilige gevoel tijdens de rit scoren hoog. De klachtafhandeling scoort met een 5,3 voor vraagafhankelijk vervoer en een 5,7 voor routevervoer als enige onvoldoende.
Reizigers, zo blijkt uit het onderzoek, gebruiken het vraagafhankelijk vervoer vooral om op bezoek te gaan bij kennissen of om naar een medische afspraak te gaan. Ook ziekenhuisbezoek, winkelen en sporten scoren hoog. Het routevervoer wordt primair gebruikt om leerlingen naar school te brengen.