RegioBank krijgt al vijf jaar de hoogste waardering, zo bleek uit onderzoek van de Consumentenbond.
In het jaarlijkse panelonderzoek van de Consumentenbond (juni 2021, zie onder) onder 12.000 consumenten beoordeelden klanten de RegioBank met het cijfer 9,7 voor algemene tevredenheid. Ook op de andere onderdelen werd RegioBank -alweer voor het vijfde jaar op rij- als beste beoordeeld.
Persoonlijk
In het onderzoek van de Consumentenbond wordt aan de deelnemers gevraagd wat zij vinden van de service van de bank, de communicatie naar de klant, de kosten en internet en mobiel bankieren. Op alle onderdelen krijgt RegioBank de hoogste cijfers. Dit geeft aan dat de klanten van RegioBank de persoonlijke dienstverlening en de digitale mogelijkheden om te bankieren hoog waarderen.
Dát is precies de reden waarom ook Midden Brabant Advies (zelfstandig adviseur van RegioBank) het belangrijk vindt om de bankklanten persoonlijk te ontmoeten op haar kantoor in Oisterwijk. U kunt er gewoon even binnenlopen om uw bankzaken te bespreken. Voor de kantoren in Udenhout, Haaren en Vught is het nodig om vooraf een afspraak in te plannen. U bent van harte welkom bij de meest klantgerichte, de meest klantvriendelijke en beste bank van Nederland. Kent u hen nog niet? Neem dan alvast een kijkje op de website www.middenbrabantadvies.nl
Kennismaken
Wilt u ook deze hooggewaardeerde service ervaren? De adviseurs maken graag kennis met u in een vrijblijvend gesprek. Bel 013-5212001 of mail naar info@middenbarabantadvies.nl
* Uitleg over de ster in de titel leest u in onze Disclaimer